Even voorstellen

Mijn naam is Jacqueline Breen-Nielen (1964) en ik heb mijn opleiding voor Professional Organizer gedaan via de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers (www.nbpo.nl).

Door mijn jarenlange ervaring als directiesecretaresse en personeelsmanager ben ik gewend om structuur aan te brengen, te organiseren en in te springen op onverwachte zaken die ik tegenkom.

Ik heb een huishouden met man en twee kinderen van 8 en 11 jaar. Enkele jaren terug heb ik een periode van vijf jaar in Engeland gewoond (op twee verschillende adressen) en in totaal ben ik 12 keer verhuisd. Hierdoor heb ik een schat aan ervaring opgedaan met het organiseren van verhuizingen en met het inrichten van een nieuwe woonomgeving. En juist dat motiveert mij om me actief en gepassioneerd in te zetten om het leven van anderen weer ruimte, structuur en vooral lucht te geven. Zelf heb ik ook meegemaakt hoe fijn het is als iemand je daarbij helpt.

Mijn uiteindelijke doel is om uw omgeving zo te optimaliseren, dat er meer ruimte en tijd overblijft voor de dingen die er echt toe doen.

Kwaliteit
Het beroep van Professional Organizer is overgewaaid uit Amerika. Daar is deskundige begeleiding bij het opruimen van een woon- of werkplek heel gewoon. Professional Organizer is een beroep dat sterk in ontwikkeling is in Nederland. In ons land benutten steeds meer ondernemers en particulieren de voordelen en schakelen een Professional Organizer in.

Om de kwaliteit te waarborgen is in Nederland een beroepsorganisatie opgericht, de NBPO (www.nbpo.nl). Deze organisatie, waar ik aspirant-lid van ben, hanteert een beroepscode die geheimhouding en een professionele aanpak garandeert.